piątek, 19 lutego 2010

Koniec pewnego etapu...

Z dniem dzisiejszym zakończyłem posadę redaktora Xbox XN. Powody były różne, jednakże werdykt został jeden, niezmienny. W związku z tym pokusiłem się o pewne podsumowanie mojej około rocznej współpracy. Napisałem około 100 newsów, i 9 recenzji, mniej więcej jedna na 1.5 miesiąca. Wynik może i słaby, jednakże miałem półroczny okres przerwy bez internetu, siłą rzeczy nie mogłem pisać. Co w związku z rezygnacją? Zastanawiałem się nad usunięciem bloga, ponieważ nie miałbym już totalnie żadnego obowiązku w internecie, ale... to by było za łatwe :P Postaram się od czasu do czasu coś skrobnąć, jakąś old schoolową reckę czy coś z mega nowości, a jesli ktos by chcial zatrudnic newsmana prosiłbym o kontakt na maila: mclkai@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz